lidl testeza un nou serviciu in magazinele din romania optiunea e disponibila in 12 orase video 6903c50175a33

Lidl lansează un serviciu inovator în magazinele din România, disponibil în 12 orașe

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Lidl lansează un serviciu inovator în România

Lidl a început testarea unui nou serviciu de digitalizare a experienței de cumpărare, numit „Scan & Go”, în 12 magazine din România, inclusiv în orașe precum București, Ploiești, Cluj, Timișoara, Baia Mare și Satu Mare. Acest sistem permite clienților să scaneze produsele cu propriul smartphone în timp ce fac cumpărături, apoi să plătească la casele de marcat self-service.

Detalii despre serviciul Scan & Go

Clienții încep procesul prin scanarea codului QR al magazinului din aplicația Lidl Plus, disponibilă pe cărucioare sau pe etichetele wobbler de la rafturi. Produsele scanate apar în coșul digital din aplicație, iar pentru plată, clienții trebuie să se îndrepte către o casă semnalizată SCO, unde scanarea cardului Lidl Plus adaugă automat produsele la totalul de plată.

Produsele la vrac, precum fructele și legumele, necesită cântărirea și scanarea codului de bare generat de cântar. În cazul produselor de panificație, se scanează codul de bare de pe eticheta de la raft. Clienții pot modifica cantitățile produselor în aplicație, iar produsele eliminate din coș trebuie returnate la raft.

Avantajele serviciului

Scopul serviciului Scan & Go este de a face cumpărăturile mai ușoare și mai rapide, reducând timpii de așteptare la casele de marcat. De asemenea, opțiunea oferă un control constant asupra cheltuielilor și economiilor la fiecare scanare.

Publicitate
Ad Image

Contextul lansării

În prezent, Lidl testează acest serviciu în România, după ce a implementat teste similare în Olanda, Belgia și Germania. În Polonia, serviciul este disponibil în 20 de magazine. Lidl se aliniază astfel la tendințele de digitalizare din retail, având în vedere că Kaufland a fost primul retailer din România care a introdus un sistem de scanare similar în 2016, urmat de Auchan și Carrefour.

Concluzie

Lansarea serviciului „Scan & Go” de către Lidl în 12 orașe din România reflectă angajamentul retailerului față de digitalizare și îmbunătățirea experienței de cumpărare, având potențialul de a transforma modul în care clienții interacționează cu magazinele.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *